środa, 10 października 2012

Jesienne Inspiracje

W zeszłą sobotę, wybraliśmy się z mężem do lasu. Mąż w poszukiwaniu grzybów, ja czerwonych liści klonu. Niestety te najładniej wybarwione były na samej koronie, dlatego wróciłam bez nich, za to z torebką żołędzi i kasztanów, a przede wszystkim z pełną głową pomysłów.

To drzewko inspirowane jest jesienią i jej złotą szatą. Efekt skojarzył mi się z drzewkiem szczęścia, co było jednak niezamierzone.





Jesień lubię........oglądać przez okno, zwłaszcza samochodu, jak jadę na wieś :))

Jeśli macie jakieś jesienne inspiracje, swoje lub podpatrzone,  napiszcie co to takiego, wklejcie linka.

Pozdrawiam,
Gosia

4 komentarze:

  1. Fajne i b.ladne te grzybki :).... ja z jesiennych serwetek robie decoupage.. ale nie da sie tu zamiescic zdjec.... Pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A ni jednego grzybka :(,ale byliśmy niedługo, rozpadało i zaczęłam marudzić :)

      Usuń
  3. Dotąd nie wiedziałam jak wykorzystać te listki.
    Teraz już wiem;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...