niedziela, 9 grudnia 2012

Aniołek Origami 3D

Anioł wykonany z papieru, metodą Origami 3D (tak zwany moduł chiński), na zamówienie dla Pani Ani.

Z powodu braku cielistego papieru, buzie aniołka pomalowałam farbą. Skrzydła, serce, rączki i elemety twarzy wykonałam z wełny czesankowej.
Złoty drucik i cekiny w kształcie gwiazdek, posłużyły mi do stworzenia aureoli.
Spód aniołka podkleiłam biała pianka dekoracyjną.
 




Widzę teraz, że przydałoby się dorobić białe plamki w oczach, niestety za późno :(. Aniołek został wysłany, mam nadzieję, że spodoba się nowej właścicielce.

Pozdrawiam,
Gosia

8 komentarzy:

  1. no i znowu widze,ze stworzylas cos pieknego...gratuluje zdolnosci i talentu...Twoje pingwinki zna juz prawie cala moja rodzinka i nie tylko i wszyscy sa nimi zachwyceni....jeszcze raz dziekuje za wymianke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć:), ja również dziękuje, Twoje bombeczki zasiliły moją skrzyneczkę :) http://minifilcus.blogspot.com/2012/11/pierwsza-wymianka.html

      Usuń
  2. mi najbardziej podoba się serduszko aniołka :) sweet.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt serduszko dodało uroku i wyrazistości aniołkowi,to pomysł zamawiającej :)

      Usuń
  3. do you have the template of this lovely angel?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam. Próbowałam odnaleźć na google - ale nie znajduje.

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...