poniedziałek, 2 grudnia 2013

Bardzo, bardzo dziękuję :))

W ostatnim poście, wspominałam Wam o mojej wspólniczce :)). Te cudowności są właśnie od niej :)).


Madzię poprosiłam o wykonanie kartek, przy czym nie zostawiłam jest zbyt wiele czasu, ale dla Madzi to niestraszne :))  - zawsze można na nią liczyć :))))


Karteczka stworzona z myślą o mojej Babci z okazji jej okrągłych 90 urodzinek :))


natomiast kartka w hiszpańskiej czerwieni czeka na 4 grudnia, na Barbórki - jest dla mojej kochanej mamy :)). Mama jest nie komputerowa :)) więc mogę pokazać :))


Na blogu Madzi "Nitki Ariadny" jestem częstym i aktywny gościem :)), zresztą jak tam nie wejść i nie pozostawić komentarza, jest to nie realne :). Magda postanowiła wynagrodzić mój 100 komentarz.


Dostałam obraz z filiżanką kawy, (ze zdjęcia jestem nie zadowolona, nie oddaje uroku a naprawdę wygląda uroczo), brąz ramki i kawy jest w tym samym czekoladowo mlecznym odcieniu.


I do tego otrzymałam kartkę z masą ciepłych słów :)).


Kochana bardzo Ci dziękuję, masz wielkie serce:))) co widać w Twoich pracach i w podejściu do drugiego człowieka :)). 

Dziękuję,
Gosia

35 komentarzy:

  1. Cudowne kartki :) i aż zazdroszczę Ci takiego pięknego obrazu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki:)A Madzia piękny prezent Ci sprawiła:)Idealnie się w każdą kuchnię wpasuje:)Tobie pozazdrościłam i też Madzia to moja wspólniczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się zaczerwieniłam.... :) Bardzo się cieszę, że wszystko do Ciebie dotarło ( w całości - hmmmm) i Cię ucieszyło:)
    Na prezent w pełni zasłużyłaś - nie dziękuj:)
    Wiesz, Gosiu - uwielbiam tę naszą spółkę:))))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ucieszyło, normalnie bym Cię ucałowało a skoro nie ma jak to bardzo bardzo dziękuję :)).
      To jest nas dwie :)) Bużka

      Usuń
  4. Same śliczności :) pozazdrościć (oczywiście pozytywnie) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Od Madzi dostałaś wyjątkowe prace! Na pewno i Babcia i Mama są/będą zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę już napisać, że obie były zadowolone - nie mogło być inaczej :))

      Usuń
  6. Karteczki wspaniałe i obraz świetny fajna spółka :)) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. jak z NitekAriadny to wiadomo że super, nawet nie ma co filozofować :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał cudne kartki robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma osoby która przeszłaby obojętnie :))

      Usuń
  9. Jeśli od Madzi, to muszą być piękne! Dziewczyny, miłej dalszej współpracy Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. No i znowu masz same cudowności :) Kartki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu przepiękne karteczki zamówiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Madzi wszystko zachwyca - długo nie trzeba wybierać :))

      Usuń
  12. Fajną masz wspólniczkę :)))) Jeżeli będziesz potrzebowała kolejnego wspólnika xxx chętnie służę pomocą :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymarzona wspólniczka :)). Ok, jakby co zgłoszę się :))

      Usuń
  13. Alez śliczne karteczki! A jak ich duużo!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nie zazdroszczę, bo też jestem gadułą u Magdy.;)) A co do kartek: babcia i mama będą zachwycone!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dostałaś cudowności :)) Były, są zachwycone :))

      Usuń
  15. Same śliczności dostałaś!:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. WoW zazdroszczę talentu one są mega też bym takie chciała. Napatrzeć się nie mogę... cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam te prace:) jak miło podarować takie upominki bliskim osobom:) A kartka w hiszpańskiej czerwieni po prostu skrada moje serce:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...