poniedziałek, 16 grudnia 2013

Nówki sztuki


Najpierw zaczniemy od nówek nówek :)), poduchy Angry Birds.
A dokładniej świnki z angry birds, całkiem spore :)) około 37 cm szer.



Pierwsza świnka z rudym wąsem






Druga świnka zwyczajna.




A teraz ślimaczki, które naczekały się na wykończenie, a wszystko za sprawą błędów, które popełniłam przy ich zszywaniu.

Pierwszy ślimaczek, tak się zapatrzyłam żeby dopasować połówki materiałów, że nie zauważyłam iż zszyłam jedną część prawą stroną a drugą lewą stroną.

Cóż trzeba było coś wykombinować, że niby tak specjalnie :))
Poszły w ruch filcowe kwiatki i cekiny.







W tym samym momencie powstał drugi ślimak, tym razem nauczona poprzednim błędem dobrałam odpowiednie strony i zadowolona zszyłam. Niestety na górze muszli ślimaka zabrakło parę centymetrów materiału. Znów trzeba było kombinować :))



Mój błąd( doszycie materiału) przykryłam kwiatkami i listkami na samej górze :))



Dzięki wpadkom odkryłam magię cekinów - doskonale sprawdza się tu powiedzenie - nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)).

Pozdrawiam,
Gosia

65 komentarzy:

  1. jakie śliczne a ślimaki są po prostu odjazdowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, no i świetnie poradziłaś sobie z drobnymi problemami. Prawdę mówiąc, nie zauważyłabym, gdybyś nie napisała, że coś poszło nie tak...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie były takie drobne, choć teraz mogą się takie wydawać :))

      Usuń
    2. Gosiu! Wesołych świąt Bożego Narodzenia :)!!!

      Usuń
  3. A efekt końcowy super, są po prostu śliczne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, a człowiek uczy się na błędach :) Rewelacyjnie sobie poradzilas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby więcej takich błędów, czasem może wyjść coś nie powtarzalnego :))

      Usuń
  5. Niesamowite :) Chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne te poduchowe potworki ha ha ha naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upsss
      nie doczytałam, że to świnia tzn. świnka :)
      jak na świnię to też fajna hi hi hi tzn. jak na świnkę :)

      Usuń
    2. nie ważne co aby było kolorowe :))

      Usuń
  7. Ale śmieszności!!!! Ślimakiem jestem zauroczona totalnie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne a cekiny uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się do nich przekonałam :)) i nie tylko do bombek :))

      Usuń
  9. uwielbiam te Twoje ślimaczki, są mega pozytywne :) jakbyś nie napisała o błędach to pewnie nikt by się nie połapał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jak na nie patrzę to też mi się wydaję, że tak miało być :)), ale na początku nie było tak kolorowo :))

      Usuń
  10. Świnki świetne!
    Ślimaki urocze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. :D ha ha, no to się zgrałyśmy, ja właśnie wczoraj skończyłam poduchę angry bird, ale tą czerwoną, uszyłam ją dla mojego chrześniaka :) fajnie wyszły Ci te świnki :) no a ślimaczki prze urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie zadowolony, dzieciaki wprost je uwielbiają :))

      Usuń
  12. Fajne uszytki :) A człowiek uczy się na błędach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) oj tak teraz sprawdzam co najmniej dwa razy :))

      Usuń
  13. :)))) W każdej sytuacji sobie poradzisz;))) Mistrzyni po prostu:) Ślimaki genialne, świnki też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem trzeba się napocić, ale jestem zadowolona :))

      Usuń
  14. pięknie wyszło Gosieńko !!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne ,i świnki ,i ślimaki.A to ,że były jakieś błędy widzisz tylko TY:):) dla mnie idealne są:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu przepiękne ,wpadki czasem przynoszą korzyści o czym miałaś się okazję przekonać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zwłaszcza jak trzeba ruszyć mózgownicą :))

      Usuń
  17. Moja Droga Imienniczko ! Twoje zabawki podbiły nie jedno serducho ! w tym i moje a slmaczek jest urokliwy !

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne poduchy, ślimaki się zrobiły modnisie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślimaki boskie :) a dodatki kwiatowo-cekinowe tylko dodały im uroku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) a już myślałam że ich nie uratuję :))

      Usuń
  20. Kurczę nie myślałam, że też szyjesz takie cuda, nie wystarczy, że tworzysz cuda z filcu , umiesz też szyć cudeńka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie to udaję że szyję, w ściemnianiu jestem niezła :))) - żartuję :))

      Usuń
  21. Nie no, piękne. prosiai świnaki cudne - szczególnie ten z wąsem. a ślimaki fajne. i masz rację - cekiny i wszelkie aplikacje nie raz ratują nas przed wpadką

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do świnek to się nie wypowiem, bo jeszcze nie mogę uwierzyć, że to świnki :)), ale ślimaki są rewelacyjne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano świnki :)) choć mało świnkowate :)). Buziaki :))

      Usuń
  23. Cudne!!! Ślimak z muszelką w białe kropki-zakochałam się:) Gosiu-wszystko wyszło pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślimaki przecudne , aż dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) tylko żebym nie miała Cię na sumieniu :))

      Usuń
  25. Cudowne ślimaki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Alee poduchy! Genialne a ślimaki normalnie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszło super, ślimaki są urocze!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...