niedziela, 28 września 2014

Minifilcusiowe Filcowe słoiki :))

Ostatnio mam manię łączenia filcu z innym przedmiotami, tak żeby powstało coś użytkowego a nie tylko kurząca się zabawka.
Dlatego przedstawiam Wam słoiczki :)). Na wieczkach ufilcowałam zwierzątka. Słoiczki mogą posłużyć do przechowywania różnych akcesoriów do szycia, igiełki, i szpilki można powtykać w filcową postać.



Pomarańczowa sówka, siedzi na na 700 ml słoiku. Spód wieczka podklejony bawełną w groszki, dodatkowo ozdobiony koronką.





Mniejsza sówka ufilcowana na słoiczku 6 cm (chyba 30 ml). Słoiczek idealny na pinezki, szpileczki, itp.


Koteczek a raczej tygrysek również pilnuje małego słoiczka.


I na koniec żabka. Słoik o pojemności 800 ml



Jak Wam się podoba mój nowy pomysł :))

Pozdrawiam,
Gosia

78 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają tak ozdobione słoiczki:)świetny pomysł:)A filcusie jak zawsze rewelacyjne:)masz ogromny talent Gosiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no fantastyczny pomysł!!i piękne wykonanie.Takie słoiczki przydają się do wszystkiego i co najważniejsze -nie trzeba ich wciaskać głeboko w szafki,bo są przepiękne.Mgą służyć jako ozdoba przy okazji::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, faktycznie inne słoiczki czy pudełka chowa się gdzieś głęboko a to ozdoba sama w sobie :))

      Usuń
  3. Gosiu rewelacyjne słoiczki,zwierzaczki filcowe cudne wszystkie bez wyjątku:)
    Buziole na niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda!!! Zakochałam się po uszy w tygrysku :))) Świetny pomysł z tymi słoikami!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :)) kotek też ma swoich fanów a myślałam że tylko sówki :))

      Usuń
  5. Pomysł fantastyczny , z przyjemnością bym taki słoik ustawiła na swojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, no super!!! Świetny pomysł! Nie tylko możemy go używać do igieł itp, ale na pewno i nasze dzieci uszczęśliwiłby taki słoiczek na kredki , czy np. Buciki dla lalek itp.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no faktycznie na przybory dla dzieci jeszcze fajniejsza sprawa :))

      Usuń
  7. Śliczne cudeńka, tygrysek uroczy:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jak tu ślicznie, jedno spojrzenie na sowę i już chcę zostać by zobaczyć więcej:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strzał w dziesiątkę! Miałaś fantastyczny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są niesamowite !! Po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł śliczny, rządek takich słoiczków świetnie wyglądałby!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sowy powalają, są niesamowite i obłędne.
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! Żabcia jest najlepsza! Podziwiam..

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesłodkie! Świetny pomysł. Też bym taki zrobiła na guziczki, ale u mnie mały problem z filcowaniem niestety. ;)
    Tygrysek idealny i sówki też świetne.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba się odważyć a później samo idzie :))

      Usuń
  15. wspaniałe pomysły Gosik! - cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł. Trudno połączyć filc z użytkowymi rzeczami. Ty to zrobiłaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne... ale sugeruję zakrętki standadowe, będzie można zawsze komuś dać i bez problemu znajdzie sobie słoik, na który tak zakrętka będzie pasować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności! I jeszcze te kolory :-)
    Ale sumienia bym nie miała wbijać w te cuda szpilek :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, oj tam małe woodu nikomu nie zaszkodzi :)

      Usuń
  19. Fantastyczny pomysł:) Szalenie mi się podobają tak ozdobione słoiczki:) śliczne, śliczne, śliczne:) Dla mnie to kolorowa magia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jejciu jakie cudownie, aż nie mogę przestać na nie patrzeć, jesteś niesamowita :) Ja chce ten z różową sową ! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne słoiczki Gosiu , bardzo mi się podobają,są cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gośka pomysł rewelacyjny !!! a filcusie tak pięknie zdobią słoiczki gratulacje talentu pozdrawiam ;0

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietne! Bede sie musiala chyba zglosic do Ciebie po jedna z propozycji, bo jak wiadomo... szewc bez butow chodzi i mi zawsze takich atrybutow krawieckich brak ;) Sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i nie ma problemu, cosik stworzę wedle upodobania :))

      Usuń
  24. Filcaki jak zawsze urocze Gosiu jak wiesz ja mam drzewko 4
    pory roku z filcu hihi ale na igły miejsca brak :/ żaba naj naj lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam drzewko jest cudne i coś tam udało by się powtykać :))

      Usuń
  25. Wspaniały pomysł na ozdobienie słoiczków !!!
    No i takie praktyczne, bo można tam wbić np igłę lub szpilki.
    Jak zawsze zachwycasz pomysłowością.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjny pomysł, zwierzaki wyglądają cudnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Boskie! Pomysł rewelacyjny, a wykonanie jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały pomysł, a filcusie są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  29. jak ty to robisz że one sa tak realistyczne ? są cudne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje filcaczki jak zawsze urocze. Aż żal wbijać im w głowy szpilki. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewniam nic im się nie stanie :)) no chyba że w oko :))

      Usuń
  31. Oj słoiczki superowy pomysł, wspaniale sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudo cudo cudo, uwielbiam Twoje pomysły a wykonanie jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak jak pisałam na FB - jestem pod wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne! zwłąszcza kotek jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne te Twoje twory,naprawdę cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem całym sercem za tym pomysłem :) Absolutnie genialne te zwierzaki robisz! Moim ulubieńcem jest... nie wiem! nie umiałabym wybrać... Choć kociak naprawdę zachwyca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyobraziłam sobie takie wieczko na słoik TUSAL-owy - wygrana gwarantowana!:) Prześliczne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zauroczyła mnie ta śliczna żabka:) wszystkie prace są śliczne. Zapraszam do siebie pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pisałam, pisałam i nagle wszystko się usuneło ;(:( Czasem nie ogarniam tych komputerów.
    W każdym razie słoiczki a właściwie nakrętki sa super! To napewno świetny pomysł na nauczenie dzieci sprzątania takich małych przedmiotów które zwykle pałętają sie po szufladach. Myślę, też, że genialnie by się przentowały na biurku w sali lakcyjnej w klasach I-III :) Np. na pinezki albo magnesiki :)
    Świetne są! :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...