środa, 6 maja 2015

Urodzinki - haft wstążeczkowy

21 Kwietnia moja kochana mamusia miała urodziny, na tą okazję poprosiłam Danusię z bloga Anstahe o przygotowanie dwóch haftów wstążeczkowych. Rodzice przeprowadzili się na wieś, dlatego zależało mi na motywach polnych.Danusia wyczarowała cudne czerwone maki w towarzystwie bajecznych chabrów i żółciutkie forsycje.
Dziękuję Danusiu - jesteś niesamowita :), Twoje prace, pomysły urzekają na każdym kroku.





Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła jeszcze czegoś od siebie :), ale to w następnym poście :)


Pozdrawiam,
Gosia

41 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne , uwielbiam polne kwiaty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany cudne a to z makami, rewelacja, niesamowicie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Jakie to piękne! Maki są boskie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te hafty; niespotykane, niebanalne i cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent, od samej Mistrzyni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, mistrzostwo świata. Wyobrażam sobie zachwyt mamy.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu wiedziałaś gdzie uderzyć ,bo Danuśka jest mistrzynią tego haftu.
    A mamuśka pewnie w siódmym niebie po otrzymaniu takich prezentów.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Załamałam się,ale się wyprostowałam;)
    Byłam święcie przekonana,że to Twoje dzieło i aż mnie zassało z zazdrości,że potrafisz wszystko ;)
    Ja i tak wiem,ze gdybyś się zabrała za haft wstążeczkowy,to byłoby to cudne dzieło.
    A Danusię podziwiam od dawna,jest faktycznie mistrzynią .

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak hafciki wyszły piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowicie piękne te hafty !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam pewna, że to Ty zaczęłaś haftować :) Piękne bukieciki Danusi - podziwiam nieustannie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te obrazki. Jakby ktoś poprzyklejał żywe kwiaty. Niesamowita ta technika :) Lecę oglądać do Danusi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne wstążeczkowe hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  15. JA TEŻ MYŚLAŁAM GOSIU ŻE TO TWOJE PRACE- MAMA Z PEWNOŚCIĄ SIĘ UCIESZY BO OBRAZKI MEGA PIĘKNE:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrząc na takie cuda zawsze zadaję sobie jedno pytanie: "JAK?" Jak to możliwe, że ludzkie ręce tworzą takie piękne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne obrazki :) aż zajrzę na bloga Danusi.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem oczarowana! Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest niesamowite, dzięki za drogowskaz do Anstahe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne...talent Danusi jest niesamowity,zawsze podziwiam jej prace...

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego dla mamy. Prezent wspaniały, sama mam obrazek Danusi i uważam, że jej prace są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne są te obrazki, piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne obrazki. Dla mnie numerem 1 są maki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosiu złożyłaś zamówienie u samego mistrza! I wiesz co? Bardzo dobrze zrobiłaś, bo dzięki temu mama otrzymała te cudowne wspaniałości:):)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysł świetny, brawo! Efekt - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak Danusia wyprawia cudeńka tymi wstążeczkami,mama będzie zadowolona z takiego prezentu to pewne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgoś cudowny prezencik,
    haft wstążeczkowy jest przepiękny !!
    napiszę, zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo subtelne bukiety. Z pewnością długo będą cieszyć oczy Twojej Mamy.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudne obrazki! Wygladają rewelacyjnie! Mamusia na pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny prezent, Mama z pewnością będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie cudne! :) Wyszły przepiękne! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem w 100% przekonana, że prezent się spodoba. Ja bym taki chciała dostać :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Maki są najpiękniejsze na świecie! Zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne prace:) mama z pewnością była zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...