piątek, 25 sierpnia 2017

Kon (Bleach) - Filcowy Brelok

Kon (Bleach) Felted Keychain

Kon - jest bohaterem anime i mangi z serii Bleach. Kon jest zmodyfikowaną duszą, która w większości czasu zamieszkuje małego wypchanego lwa. Kon przez większość czasu jest całkowicie zdemoralizowany i zainteresowany seksem. Z drugiej strony ma silną postawę moralną, która uniemożliwia mu zabijanie innych.

- Tekst pobrany ze strony Bleach Wiki, jeśli coś pomieszałam przepraszam wszystkich fanów -











Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

38 komentarzy:

  1. Ten filcowy wygląda znacznie sympatyczniej. Nie znam treści, bo nie oglądam kreskówek. Podziwiam, jak zawsze, Twój talent. Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem na bieżąco z kreskówkami, tym bardziej japońskimi.

      Usuń
  2. Świetny :D Choć ta postać jest mi zupełnie obca, to stwierdzam, że wykonałaś ją perfekcyjnie, w stosunku do obrazka :) Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, nie jest idealna ale można znaleźć pewne podobieństwo a to już coś :)

      Usuń
  3. Świetny! Prawdziwy Hero! Aż mnie zaintrygowałaś postacią i anime :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnią japońską bajką którą oglądałam były "Czarodziejski z księżyca" i "Dragon Ball" :)

      Usuń
  4. Postaci nie znam, ale odwzorowanie wyszło mistrzowsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie go odwzorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Identyczny z rysunkowym:) Świetna praca Gosiu!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, skoro tyle osób mówi że podobny to znaczy że mi się udało :)

      Usuń
  7. Rewelacyjnie Ci wyszedł :) niesamowite odwzorowanie oryginału , super !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Postać dla mnie całkowicie nieznana, ale Twoja maskotka jest przeurocza.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, identyczny z oryginałem! Osobiście to kompletnie nie mam pojęcia co to za cudo, ale wyszło Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam i w sumie to nadal nie wiem co to za film, ale takie było życzenie to je spełniłam :)

      Usuń
  10. Taaa... przeczytałam "koń" - widzę lwa i nie wiem o co chodzi :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo dobrze widzisz to jest lew o imieniu Kon (bez ń)

      Usuń
  11. Małgosiu dzięki tobie jestem na bieżąco z bajkami;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest lew :) o imieniu Kon :), najważniejsze że podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Gosiu,KON jest świetny,bojowe nastawienie,widać w postawie determinację-no super. Bardzo mi się podoba. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ktoś będzie miał Kon'a w trójwymiarze. wielce zyskał na "wypukłości" Jestem zorientowana jako moja Młodzież matkę na bieżąco edukuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna praca! lew wyszedł super! a tym opisem mnie zaintrygowałaś ;-) ha, ha :D
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. postac kojarzę :d a Twoja wersja wyszła jak zawsze powalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój Kon jak "żywy". Podziwiam i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Postaci nie znam ale patrząc na jego zdjęcie z bajki widze ze wyszedł Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha, opis czytałam dwa razy, nie byłam pewna czy zrozumiałam zainteresowania lwa Kona :), bo niby kreskówka, a tu niespodzianka ;)...Zawsze podziwiam szczegóły Twoich mistrzowskich prac!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...